dissabte, 14 de maig del 2011

El debat de les E11 de Barcelona fa RIURE.

Ahir els meus pares van veure el debat de les municipals de Barcelona a TV3. Jo estava acabant de sopar i no els escoltava massa; tan sols sentia la meva mare rient sense parar. Després li he preguntat que què tal havia estat i m'ha respost sense pensar-s'ho massa: Ha estat molt divertit, Anna!

Ara l'acabo de veure per TV3 a la carta. Sí, realment ha estat com un circ. En faig cinc cèntims: El Portavella ha estat el vencedor. Tampoc té massa mèrit amb la insuficiència de nivell que hi ha hagut, però s'ha de reconèixer que se'ls ha emportat a tots de carrer. El Gomà massa robòtic. M'ha recordat a les imitacions d'en Saura al Polònia, tanta sostenibilitat, ecologisme i bicicleta cansa. L'Albertito no n'he fet massa cas; els seus arguments no arriben ni a la demagògia. Patètic, humanament frustrant, fastigós. L'Hereu, malgrat ser un espanyol, és llest i això es nota en les seves intervencions. El pobre Trias s'ha comportat com un nen petit davant de l'Hereu,  té una oratòria de pena i amb les seves r's, la tremolor i veure'l com un avi entranyable desitjant ser alcalde de Barcelona, m'ha fet molta i molta llàstima.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada